Andre oppdatering fra praksis hos Naturvernforbundet

Då er godt over 50 tima jobba og det er tid for innlegg nr. 2 på bloggen min!

Praksisen har bydd på ein rekke spennande og varierte oppgåver og eg har samarbeida mykje med den andre flotte praksisstudenten her, Nina 🙂 Dette er ein av om ikkje den koseligste arbeidsplassen eg har hatt til no, så eg trivs veldig. Så langt har vi vore mest involvert i to av prosjekta deira; Plastjakten og Bevaring gjennom Skjøtsel.

Vi begynte mykje på kontoret, der vi blant anna har værtansvarleg for deler av Naturvernforbundet Hordaland sine sosiale medier. For eksempel har vi vært ansvarlige for formidling med å skrive info og poste bilder i prosjektet Plastjakten.

I samanheng med Plastjakten har eg og fått prøvd meg på å skrive populærvitenskapelige artikler og poste denne på nettsidene til Naturvernforbundet, gjerne sjekk den ut om nokon er interresert. Artikkelen diskuterer plastposer vs. handlenett og kva som ligg bak talla om miljøavtrykket deira. Eg fant det først utfordrende å skrive populærvitenskapelig og formidle til eit anna publikum enn mine medstudenter eller lærere. Det var fin øving å presentere informasjon vi har henta frå tunge forskningsartikler på ein både riktig og forståelig måte for nokon som ikkje har bakgrunnsinfo frå før.

Eg har og fått vore med på møter og planlegging, og møtt mange folk som vi samarbeider med. Det har gitt mykje innblikk i korleis ein slik organisasjon fungerer. Det er mye tverrfaglighet og mange roller, der kvardagen er avhengig av flere folk og forhold som forandrer seg. Eg blei overrasket over kor mykje detaljer og brikker som faller på plass underveis, spesielt kor ofte ein må omarrangere planer og møter. Føler dette er veldig nyttig kunnskap, fleksibilitet og å orientere seg med mange baller i luften i planleggingen og gjennomføringen av arrangemanger.

I det siste har vi og fått prøvd oss mye utenfor kontoret. Eg sto blant annet på stand under miljøuka. Då  opplevde eg også at eg kunne øve meg på å formidle kunnskap og ta imot spørsmål. Det var interessant å høre hvilke forutsetningar og tanka folk som stoppet innom har rundt problem som plast, forurensing og klimaendringar. Spesielt synes eg det er morsomt når folk ikkje trur på klimaendringer men går med på at for eksempel forurensing er ett stort problem! Derfor kan man få stort engasjement i saker selv om alle ikkje er enige.

Under One Ocean Week møtte eg mange organisasjoner og mennesker som jobbet med plast og The Plastic Whale Heritage. Vi var og på konferanse og prøvde oss på pop-up ryddeaksjoner. Hele uken hadde perfekt vær som gjorde arbeidet lettere.

I det siste nå har vi vært involvert i prosjektet Bevaring gjennom skjøtsel og jobba med ein ny artikkel kor vi har skrevet om naturtypen kystfuruskog i Norge. Nokon typer kystfuruskog er faktisk klassifisert som Regnskog! tenk at vi har det i Norge. Videre skal vi være med på dugnader på byfjellene for å rydde fremmedartar i skogen og til slutt arrangere egen dugnad. Eg har lært at det er utrolig mange saker og styr som må jobbes med, så det er alltid noe å gjøre og eg gleder meg til å få mer innblikk 🙂

Oppdatering til neste gang vi sees; Eg fikk lært om frø og dyrka til eige kjøkken gjennom møter med parsellhagen. Eg har tatt med meg heim frø som no skal ut i hagen!