Siste innlegg frå Naturvernforbundet!

Dei siste timene er jobba og eg sitter igjen med meir kunnskap, gode opplevelser og råd!

Dugnaden på Fløien vi sjølv skulle arrangere gjekk bra! Ikkje bare fekk vi fjerna masse Vest-amerikansk hemlokk, men det var spennende å være hovedansvarlige og organisere dugnaden og være ansvarlige for dei frivillige. Problemløsning og kreativ tenking underveis var en nyttig erfaring og kvelden blei avslutta med grilling rundt ein bålplass på Fløien.

Bilde: Til venstre ser vi skogen før dugnaden med masse hemlokk i underveksten og til høgre er når vi er nesten ferdige

Bilde: Her er eit i største slaget for handsagene våre men fekk det til!

I oppdrag blomstereng gjorde vi ferdig arbeidet med å sende ut info og ein vakker flora til skulane. Veldig kult prosjekt som vil gjere at barn blir meir engasjerte i å lære om natur og korleis ta vare på den!

I Plastjakten blei meg og Nina ferdig med fire reels som skal brukes i promoteringen til Studentenes Ryddeaksjon. Det var veldig gøy å filme dei siden vi ga mykje av oss sjølv i prosessen og filma mange artige ideer. Eg fekk lært litt redigeringsferdigheter når vi fikset opp videoene fra råmateriale vårt. Ellers i i løpet av arbeidet med plastjakten fikk eg og møte mange aktører som jobba i plastnettverket, det var veldig inspirerende og sjå korleis dei jobba kvar for seg og sammen for å oppnå store endringer.

150 timer har gått svært raskt og definitivt gitt meg mykje. Eg har lært mange overførbare kunnskaper som kan videreføres, blant anna kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig og definitivt fleksibel planlegging. Når eg begynte i praksisen blei eg overraska, og svært interessert i, kor masse tverrfaglighet og roller det var i naturvern og i organisasjonen. Det var spesielt kult å sjå korleis naturvern blir utført i praksis, juridiske prosesser osv. Viss eg ikkje hadde studert biologi så ville eg kanskje gått noko i den retningen etter praksisen min her! Eg fant ut at det var mange måter man kan hjelpe naturen. Dette har hjulpet meg i valg av master til høsten, då naturvern og bærekraft er noko eg vil prøve meg på vidare.

Eg vil og takke Ingvild og Jeanette som har vært flotte veiledere som har hjulpet meg med valg vidare og kommet med gode råd og tips om arbeidslivet! Resten av kontoret var og veldig imøtekommende mot oss og eg tenker eg er heldig viss eg får ein slik arbeidsplass i fremtiden.

Takk for at du har lest bloggen min og god sommer 🙂