Blogg innlegg 4: 150 Timar Hos HI

Goddag kjære leser og velkommen tilbake til mitt siste blogginnlegg, nr 4 av 4. No har eg gjennomført 150 arbeidstimar hos Havforskningsinstituttet og er ferdig med praksis perioden. I dette blogginnlegget skal eg snakke litt om det siste arbeidet eg har gjort, og så skal eg reflektera litt over heile praksisperioden.

Siste taxaen eller gruppen eg annoterte var Cnidaria eller Nesledyr, denne gruppen består For det meste av anemoner, koraller og maneter. Eg annoterte for det meste koraller, men og nokre anemoner. Taxaen Cnidaria inneholder mange dyr som er viktige for forskjellige økosystem, men spesielt korallene som danner rev, heilt spesielle økosystem som støtter høg arts diversitet. Annoterings prosessen av korallene var litt vanskelig da mange av korallene var ganske like, så det tok litt tid å gjenkjenne dei forskjellige artene. Annoteringen av anemoner gjekk relativt greit for seg, siden det var lite arter å annotere.

Bilde 1-3: Visser annoteringa av forskjellige koraller (Anthothela grandiflora, paragorgia arborea, primnoa resedaeformis). Viser og korleis koraller promotere for høgere artsdiversitet fra forskjellige grupper som fisk, svamper og bløtdyr.

Siste oppgaven eg fekk var å skrive rit rammeverk eller  «Frame work» for ein forsknings artikkel om sjølve arbeidet i sin heilhet men sentrert rundt å bruke maskin læring til å gjenkjenne svampe arter. Her skreiv eg for det meste berre stikk ord om kva som skulle inkluderes i artikkelen, f.eks i introduksjonen tok eg med intro til svamper, bilde analyse og maskin læring. Eg gjekk og i dybden på arbeidet eg hadde utført i metode delen. Vidare skal Mareano teamet fullføre artikkelen, og eg skal hjelpe til meir om det trengs, så skal den forhåpentligvis publiseres.

Praksisen har vært ein utruleg lærerik, interessant og kjekk opplevelse, praksisperioden har stått til forventingene og da har gitt meg eit nytt perspektiv på korleis det er å væra ein biolog. Praksisperioden har vekka nye interesser og gidd meg eit meir sikkert syn på framtiden. Eg er veldig takknemlig for HI og mareano gruppen for å  få lov til å ha praksis oppholde mitt hos dei, og eg er veldig takknemlig for det praksisperioden har lært meg. Eg vill og takka til alle leserne som har følt med på bloggen min, og kanskje du sitter der å vurderer å ta BIO298 så vil eg absolutt anbefale det, og om du har interesse innenfor marin biologi så anbefaler eg å søke praksis hos Havforskningsinstituttet.