Mine forventninger til en ny arbeidsplass

Før jeg skriver om mine forventninger vil jeg skrive litt om meg selv. Jeg heter Hallvard Johan Jacobsen og er 24 år gammel mann fra Ganddal i Rogaland. Jeg tar foreløpig en master i mikrobiologi ved Universitetet i Bergen. Fra før av har jeg en bachelor i Biologi fra Universitetet i Agder og flyttet til Bergen for å kunne spesialisere meg innenfor mikrobiologi.

Jeg har alltid vært fascinert av havbruk, bioteknologi og mikrobiologi, så da jeg fikk muligheten til å jobbe for OceanTunicell, ble jeg veldig glad. OceanTunicell er en bedrift som utvinner cellulose fra tunicater for å lage produkter innen medisin. Som en del av jobben min vil jeg både jobbe på en tunicatfarm til havs og på et laboratorium for ekstraksjon av cellulosen.

Min første forventning til denne jobben er å lære om denne unike næringen. Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvordan man kan utvinne verdifulle stoffer fra havet, og jeg ser frem til å tilegne meg mer kunnskap om dette området. Jeg håper også å lære mer om bioteknologi og hvordan man kan anvende dette i praksis.

Min andre forventning er å jobbe med et dyktig og engasjert team. Jeg har hørt at OceanTunicell har et sterkt fagmiljø og jeg håper å få muligheten til å samarbeide med dyktige kolleger som deler min interesse for havbruk og bioteknologi. Jeg tror at samarbeid med et sterkt team vil gjøre at jeg kan vokse både faglig og personlig i denne jobben.

Min tredje forventning er å bidra til å lage produkter som har en positiv effekt på samfunnet. OceanTunicell produserer cellulose som brukes innen medisin, og jeg tror at vårt arbeid vil bidra til å forbedre helse og velvære for mange mennesker. Jeg ser frem til å være en del av en bedrift som har et positivt samfunnsoppdrag.

Min siste forventning er å få en unik arbeidserfaring. Jeg har aldri jobbet med havbruk eller i en bioteknologisk industri før, så jeg ser frem til å utforske nye områder og få en unik arbeidserfaring. Jeg tror at denne jobben vil gi meg muligheter til å lære og utforske nye områder.

Alt i alt er jeg veldig spent på å begynne i OceanTunicell. Jeg ser frem til å lære, bidra og få en unik arbeidserfaring.