Blogginnlegg 3

Heihei,

No er vi snart ferdige med praksisen, og har fått gjort litt innanfor oppgåva. Sidan sist gong har vi forsatt med å fylle ut dataane på google doc regnearket. uten-navn

Bergen-Kirkenes Termograftjenesten består av data samla inn av hurtigruta sia mai 1935. Temperatur og salinitet er blitt samla inn, men i dei tidligare datane er det berre temperatur. Alle målingane finnes kun i skriftlig format i mapper frå arkivet, vi har begynt å overføre det til regnearket. Vi har komt gjennom 1935,1936 og starta på 1937. Dette har tatt lang tid fordi det er veldig treigt arbeid, med å sjå fyrst ned i mappa ogso opp igjen på skjermen, ogso ned igjen i mappa, om igjen, om igjen og om igjen veldig lenge. Vi har ogso måtte dobbelsjekka kvarandre sitt arbeid for å finne ut om vi har gjort noko feil.

I dag hadde vi ein presentasjon for dei andre på kontoret for å vise fram kva vi hadde gjort, og kva dataane er. Det er nemlig svært få på havforskningsinstituttet som veit om desse dataene. Vi skal ogso skrive ein rapport der vi forel om korleis vi har satt opp datane, slik at andre kan forsette arbeidet vårt.

Vi er snart ferdige med alle timane våre, so det kjem sikkert eit nytt blogginnlegg snart.

Venneleg helsing frå Havforskningsinstituttet sine kontor, Sunniva.