Da er praksisperioden hos Naturvernforbundet Hordaland over, og jeg sitter igjen med mange nye erfaringer og inntrykk. Da jeg startet praksisen var jeg usikker på hva arbeidshverdagen i en miljøorganisasjon faktisk ville innebære. Jeg forventet en del kontorarbeid og arbeid med natur og miljøsaker, men praksisperioden viste seg å være […]