Siste blogginnlegg

No er eg ferdig på Havforskningsinstituttet etter 140 timar med praksis der. Dei siste dagane brukte eg og Elisabeth tida på å kome oss gjennom litt fleire år av termograftjenesten og forbredte dokumentet for at nokon andre kan ta over. Den 7ande juni hadde vi ogso ein presentasjon av oppgåva vår, kva vi hadde funne og kva vi hadde gjort. Det er ikkje so mange på havforskningsinstituttet som visste om all informasjonen som har låge ned på arkivet, so dette var nytt for dei fleste der.

uten-navn

Det har vore koslig å jobbe med Elisabeth på Havforskningsinstittutet heile semesteret, og eg føler eg har lært ein del om korleis ein kan lagre data på ein god måte og at det kan ligge mykje data gjøymt på forskjellige plassar. Men allikavel syntes eg at oppgåva eigentlig var litt kjedeleg, og at vi burde ha fått nokon andre meir relevante oppgåver i tillegg. Anbefalar faget til alle, men ikkje akkurat den oppgåva eg hadde.

Sunniva